Jumat, 25 April 2014

თანამშრომლობს Nonfiction Business წიგნები და eBooks განიხილება RPP Kurikulum 2013

თანამშრომლობს Nonfiction Business წიგნები და eBooks განიხილება RPP Kurikulum 2013

ვთქვათ თქვენ სურდა თანამშრომლობა კომპლექტი nonfiction ბიზნეს წიგნების, როგორ ზუსტად შეიძლება წავიდეთ შესახებ ეს? ხედავთ, მე ვაკეთებ ნომერი წერილობით პროექტები, ეხმარება სხვა ავტორები აიფოუნ მსგავსად ლაზერის სხივი მათი თემები. ზოგადად, და მე რეალურად გირჩევთ ამ მეთოდით, ჩვენ გავაკეთეთ მხოლოდ, რომ ყველა ელ. თქვენ უნდა მიყვარს თანამედროვე საკომუნიკაციო ვამბობ. ასე რომ, თუ როგორ ზუსტად ამჯამად ამ rpp kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - მუშაობა, როდესაც თანამშრომლობს ebooks და წიგნების თქვენ ეკითხებით?

ასევე, მაგალითად, მწერალი nonfiction ბიზნეს წიგნაკი შეეძლო დაეწერა რამდენიმე პუნქტები აღწერილია მათი მეთოდოლოგია და როგორ უნდა იყოს ოდნავ განსხვავდება სხვა სტრატეგიების გამოიყენება out რეალურ სამყაროში, და როგორც ისინი განმარტავენ, რომ ეს მე, შეკითხვები, უხეში დადგენა , მაშინ შემდგომი კომენტარი, უკან და მეოთხე - ყველა ელ რა თქმა უნდა. Okay, მაგრამ რატომ უნდა გავაკეთო ეს? ისე, არ, რომ ფული ნამდვილად, მაგრამ მე ძალიან ბევრი სარგებელი ინფორმაციის kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - იმიტომ, რომ ჩემი მომავალი ბიზნეს პროექტი შეიძლება იყოს რაღაც, სადაც შემეძლო პრაქტიკაში ამ ახალი ცოდნა.

ასე რომ, რა დისკები ჩემთვის მაშინ? ისე, მე მაქვს ოთხი ძირითადი მოტივები;
  1. აკეთებს რასაც მე უკეთესად. 
  2. ეხმარება მეწარმეებს გავიდა. 
  3. ეხმარება ავტორის წიგნაკი მისცეს საუკეთესო ინფორმაციას. 
  4. რთული ძველი გზა აკეთებს რამ ან მიმდინარე გზა - ის, რასაც არ მუშაობს კარგად. 


რა თქმა უნდა, არ უნდა ყველა გააკეთებს ამ გადაიხადოს ველით ყველა მეწარმე ყველგან? როდესაც მეწარმეები წარმატების, მრეწველობა გაამართლებს, ვითარდება და რჩება მორგებული და ეფექტური, რომ აღარაფერი ვთქვათ ეს უზრუნველყოფს გაუთავებელი ახალი სამუშაო ადგილები, ასევე. ახლა მაშინ, თუ თქვენ, რათა დაეხმაროს jual rpp - http://jualrpp2013.com/ - თანამემამულე ავტორის ელექტრონული წიგნი პროექტის, სამეწარმეო ბიზნეს გეგმა, მრეწველობა სახელმძღვანელო, ან ფაქტობრივი წიგნი, თქვენ უნდა განიხილოს რამდენიმე რამ, ისე, რომ არ გამოიწვიოს საავტორო გამოწვევები ქვემოთ გზა.

მაგალითად, როდესაც kicking გარშემო ახალი იდეები და ბიზნესის კონცეფციების, თქვენ არ გსურთ გამოიყენოთ ნებისმიერი "ზუსტი სიტყვებით" ან ფრაზები, სადაც ისინი შევიდა ამ წერილებს თქვენი ელექტრონული წიგნების, სტატიების, ან თქვენს ბლოგზე, რადგან jual rpp kurikulum 2013 -http://jualrpp2013.blogspot.com/ - თქვენ შეიძლება გამოიყენოს იმ შენს წიგნში, და ეს შეიძლება გამოიწვიოს საავტორო უფლებების საკითხებზე, ან ვინმე მოგვიანებით შეიძლება ითქვას იყო პლაგიატში, მაშინაც კი, თუ არ იყო, უბრალოდ არ ღირს რისკი არსებობს.

ასე რომ, ეს არ ნიშნავს, რომ თქვენ ვერ შემოქმედებითი და repurpose ან მეორადი თქვენი საკუთარი სიტყვებით. მაგალითად, ზოგადად, რა მე ვაკეთებ წარსულში ოდნავ შეცვალოს საგანი და გამოიყენოს ჩემი სიტყვები სხვა თემა ან sub-თემა, და მე, უბრალოდ, სახელმწიფო ", მეორე დღეს მე საუბარი ნაცნობი შესახებ ... "მაგრამ არ იყენებდა სიტყვა, მხოლოდ საკუთარი, თუ ისინი არ გვჭირდება გაცემა მათი წიგნი, მაშინ მე არ მინდა გამოიყენოს jual rpp 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, რადგან არ გაორმაგდება -up ან მოგზაურობა გარკვეული co-mputer პლაგიატში პროგრამული Amazon Kindle, ან მომავალში ჟურნალ გამომცემლის ან ასეთი.

იცვლება out სათაური ოდნავ ეს გავლენას არ მოახდენს, თუ რას აკეთებს, ან იპარავენ მათი thunder ან იდეა. ხედავთ, შეგიძლიათ მიიღოთ ბევრი გარბენი out of ჭკვიანი ელექტრონული წიგნი თანამშრომლობის სტრატეგია, მაშინაც კი, თუ უარი თქვან გადახდის ნებისმიერი თქვენი პროექტზე მუშაობა. სერიოზულად, ნეტავ გაგიკვირდებათ სარგებელი სამუშაო ამ გზით. გთხოვთ გაითვალისწინოთ ეს ყველაფერი და ვფიქრობ მასზე.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar